23 September 2016

PAID REVIEW: Ubat Kuat Lelaki / Ubat Tahan Lama - Gambir Emas Original


PERHATIAN!!! Entry ini KHAS untuk lelaki yang sudah berkahwin atau bakal berkahwin SAHAJA.

TAK TAHAN LAMA BRO?
Jangan risau, kami boleh bantu bro atasi masalah tu!!! Nak 2-3 kali dalam satu malam pun takde hal la...

 
"Biasanya tak sampai 5 minit dah setle bro… Malam tadi dekat 30 minit gak.. peghhhhh.. best giler rasa bro. macam-macam skill keluar.. baru LELAKI namanya kalau camni..."
 

Masalah biasa para suami, tak sampai 5 minit dah kecundang.. kadang-kadang, cucuk je sekali terus game over. Dah la susah nak dapat.. malam minggu je yang FREE pun..

Jangan risau bro, dengan Gambir Emas semua SEJARAH HITAM bro akan terpadam.. InsyaAllah kami akan bantu dengan Gambir Emas.


Ini fakta bro!! Berdasarkan kajian yang telah dijalankan oleh Md Nor Pisau Lipat (perawat tenaga batin kelelakian), 90% lelaki Malaysia lemah tenaga batin.

Ini menunjukkan 9 daripada 10 suami menamatkan pertarungan sebelum isteri tewas dan membiarkan isteri terkapai-kapai dalam keadaan tangisan secara senyap. Anda mungkin memiliki seorang isteri yang dahagakan nafkah batin dari suaminya.

Bro mungkin sudah mencuba pelbagai ubat kuat diluar sana tetapi tau tak bro, makan ubat yang datang dari China, Thailand dan Indonesia yang tidak mempunyai sijil KKM akan membawa maut walaupun ia memberi kesan seks yang hebat.

GAMBIR EMAS : PRODUK YANG MEMBANTU MELAMBATKAN EJAKULASI PRA-MATANG/CEPAT PANCUT. LULUS KKM : NOT151002720K


Jika anda mencari produk yang boleh membantu melewatkan pancutan awal, GAMBIR EMAS inilah jawapannya! Dari respond pengguna yang telah mencuba, rata-rata feedback yang diberikan, mereka mampu bertahan antara 20 minit hingga 60 minit.

Kami tidak mereka cerita. Mereka telah menikmati apa yang mereka cari selama ini. Tibalah masanya anda pula merasai perbezaannya selepas menggunakan GAMBIR EMAS INI!

Dengan penggunaan yang betul, anda mampu bertahan antara 20 minit hingga 60 minit tanpa perlu tewas awal lagi

GAMBIR EMAS merupakan produk yang PERTAMA 4 Dalam 1 di MALAYSIA.
1. KERAS
2. PANJANG
3. BESAR
4. TAHAN LAMA

Produk ini bukan dalam bentuk getah yang perlu dicampur air atau jenis minyak. Tetapi sejenis GEL dan READY TO USE!

Gambir emas ini tidak panas, tidak melekit, tidak berlendir, tidak menyebabkan pasangan berasa kebas seperti mana anda guna gambir sarawak atau magic tisu. Anda akan merasa hangat dan gel Gambir Emas ini membantu melancarkan perjalanan darah anda! Yang paling menakjubkan mereka yang jenis pancut awal bakal mampu bertahan antara 20 minit – 60 minit!

100% organik, halal, bersih dan selamat! Formulasi terbaik dari bahan-bahan terpilih seperti:
  • Gambir,
  • Papermint,
  • Spearmint,
  • Aloe Vera,
  • Sandalwood,
  • Jojoba Oil dan
  • Virgin Coconut Oil

Tiada kesan sampingan seperti kulit meradang (sesetengah produk jenama lain memberi kesan sampingan), malah produk ini mampu menyihatkan alat sulit anda! Anda dan pasangan kekal rasa nikmat dan gembira dapat melakukan pelbagai aksi!

Gambir Emas ini telah didaftar dan LULUS KKM dengan nombor pendaftaran NOT151002720K, Syarikat pengeluar produk ini adalah 100% milik bumiputera islam dan kilang juga adalah kilang milik bumiputera islam dengan status GMP, Halal dan kilang berdaftar dengan KKM.
  • Menyihatkan kulit dan urat
  • Melancarkan sistem pengaliran darah
  • Kesannya serta merta
  • Tiada kesan sampingan
  • 100% dari bahan organik terpilih
  • Halal dan Selamat tanpa bahan kimia
  • Mudah digunakan dan mudah dibawa kemana sahaja

Untuk tempahan atau sebarang pertanyaan lebih lanjut berkaitan Gambir Emas ini sila hubungi...
 
 WhatsApp 'GE' ke
+601111 550599
+601111 550599
 
+601111 550599

CARA MENGGUNAKAN GAMBIR EMAS DAN CARA URUTAN


CARA GUNA GAMBIR EMAS:
  1. Picit sedikit gel GAMBIR EMAS di jari
  2. Sapu rata gel GAMBIR EMAS di kepala zakar dan kawasan yang anda rasa geli selama 1 minit.
  3. Biar gel GAMBIR EMAS meresap selama 30 minit.
  4. Boleh bersama pasangan (tak perlu bilas).

APA KATA MEREKA YANG DAH MENGGUNAKAN GAMBIR EMAS?


Untuk tempahan atau sebarang pertanyaan lebih lanjut berkaitan Gambir Emas ini sila hubungi...
 
 WhatsApp 'GE' ke
+601111 550599
+601111 550599
 
+601111 550599

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::: Nota Penting! :::

Segala perkongsian saya di dalam blog ini adalah hasil penulisan saya sendiri. Copy-paste atau tiru-meniru adalah DILARANG sama sekali. Jika perkara tersebut berlaku, saya sebagai empunya blog tidak akan teragak-agak untuk mengambil tindakan undang-undang.