Skip to main content

Posts

Showing posts from August, 2013

Scandal | Teaser III

BUNYI BASS berselang-seli dengan bunyi gitar yang tiba-tiba mengasak telinga dari speaker dalam kereta ketika ini buat fikirannya seakan tersentak. Seakan tersedar tiba-tiba. Eh? Lagu ni la… Matanya dah mula bersinar sendiri. Bila Orang Dah Benci – Saleem yang tiba-tiba berkumandang di radio ketika ini buat bibirnya tanpa dipaksa melarik senyum sendiri. Aku suka lagu ni… Suka sangat! Best... Dah lama tak dengar.

Violet Sofia Official Laman Sosial

This is autopost.

Assalamu'alaikum and greeting to all...

Terima Kasih, Semua. ^_^

This is autopost.


Kita nak penuhi semua permintaan orang.
Kita nak, kalau boleh nak gembirakan semua orang.
Kita nak, kalau boleh biar semua orang rasa puas hati.
Tapi macam orang lain, kita pun manusia biasa jugak.
Malah mungkin lebih lemah...
lebih teruk...
lebih hina...
lebih banyak kekurangan, mungkin, sebenarnya.

Pemenang Let's Join Hikayat Violet Sofia Giveaway

Assalamu'alaikum and greetings to all...

Kalau Betul Sayang...

This is autopost.


Kalau betul sayang dia,
buktikan la dengan doa...
Walaupun dia tak tahu,
tapi Allah tahu bertapa sayangnya kita pada dia...
Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui,
dan Allah lebih tahu apa yang terbaik untuk kita.
^_^

Scandal | Teaser II

This is autopost.


RAFF MENYENTUH rambut Sufi dan mengirai lembut jemarinya di celah-celah rambut lurus gadis itu. Leka dia menatap rambut Sufi yang lembut dan dingin di jemarinya. Dia hanya menampal senyum senang biarpun sedar gadis itu agak seperti takut-takut dengan apa yang dilakukannya ketika ini. Heh, Sufi. Raff senyum sumbing dalam hati. Sejak bila pernah tak takut dengan aku pun? Macamlah aku ni jahat sangat.

Apa Perasaan Raya Kali Ni?

This is autopost.


Ce komen. Kita share. ^_^

Scandal | Teaser I

“SUFI.”

Pandangan Sufi ke kaca tv laju berpaling ke arah suara yang menegur.

Let's Join Hikayat Violet Sofia Giveaway

So this is the banner untuk giveaway kali ni.

Assalamu'alaikum and greetings to all...

My Aidilifitri Preparations. Yours?

Assalamu’alaikum and greetings to all…

Haihh… tahun ni taktau la kenapa rasa macam tak sabar sangat je nak pakai baju raya. Perasaan tu dah rasa balik macam masa kecik-kecik dulu je. Muahaha…