Skip to main content

Maco Collagen Peptide


Nanti dulu... Ini bukan laman web scammer atau penipuan! Apa yang bakal dibongkarkan kepada anda dalam laman web dan entry ini adalah bagaimana caranya untuk kaum-kaum wanita atau jejaka di luar sana nak mencantikkan lagi 'pandangan' masyarakat terhadap diri anda - yang selalu menjadi tumpuan semua sang-sang pencinta, iaitu wajah dan kulit.


atau...

Sofia sendiri selalu dengar orang cakap macam ni:

"Harap muka je putih melepak, tapi lengan... badan... hitam legam!"

OMG!!! Hahaha...! Parah betul, kan? Dan biasanya... Lebih parah lagi, pernahkah anda mengalami situasi di bawah ini? Meh, jangan segan-segan, jangan malu-malu kongsi dengan Sofia. Anda ada kriteria seperti berikut?
  • Selalu tak yakin dengan kecantikan diri - malu nak bercakap dan bertegur-sapa orang sangat sebab rasa rendah diri. :-(
  • Serik terpedaya dengan janji-janji kosong produk kecantikan yang tak berkesan. 'Sembang' je lebih!
  • Malu nak bergambar atau selfie-selfie bagai sangat sebab rasa tak sebaris dengan kawan-kawan yang lain. Terasa kerdil je diri sendiri, kan?
  • Cemburu dengan kecantikan kawan-kawan yang selalu dipuji dan selalu dapat banyak 'like'!
  • Takde sorang pun nak memandang walau dah pakai baju mahal dan cantik sekalipun, sebab... :-(
  • Terasa give up dah nak mencuba apa-apa produk kecantikan lagi. Sebab semuanya hasil sama je. Tak berkesan!!!

Tidak! Tidak! Tidak! Jangan give up dulu. Belum masanya lagi untuk berputus asa. Jika benar anda mengalami keadaan seperti di atas, maka anda perlu lakukan sesuatu untuk menaikkan kembali ‘saham’ dan keyakinan diri anda! Dan Sofia, ada caranya. :-)

Ya, anda perlu mengubah 360 darjah keadaan yang sedia ada tu!

Anda harus lakukan sesuatu. Kerana jika dibiarkan berterusan, ia akan membawa kepada situasi yang lebih buruk seperti ini:
  • Struktur kulit tidak sihat.
  • Kenyakinan berdepan dengan orang semakin menurun.
  • Prestasi kerja anda mungkin terjejas akibat masalah emosi yang timbul di tempat kerja atau diluar.
  • Lebih-lebih lagi bila pasangan mula mencari perempuan/lelaki lain yang ‘lebih’ cantik/handsome dari anda.

Jika berginilah situasinya, kenapa anda harus berdiam diri?

Atas kepentingan ini, apa jua masalah kulit anda, ianya bakal dipulihkan dan dilupuskan sepantas 3 HARI. Ya sepantas 3 hari!!! Tak percaya? Ini semua kerana kualiti penggunaan bahan aktifnya mempercepatkan proses pembaikpulihan kulit yang anda alami itu.

Bagaimana masalah semua ini dapat diatasi??? Apakah produk TERBAIK itu?





Maco Collagen Peptide atau MCP merupakan makanan tambahan yang diformulasikan khas oleh pakar RND dari Korea yang membawa masuk bahan aktif dari sumber alami ke dalam penghasilan produk terbaik ini.

Penjagaan Kualiti MCP menjadikan kulit anda persis jelitawan Korea seawal 3 hari. Anda akan merasai kulit sehebat artis korea bukan hanya sekadar mimpi, tapi realiti untuk selamanya!



Info: Untuk pengetahuan anda, saiz molekul kolagen di dalam Maco Collagen Peptide adalah lebih halus bersaiz 1000 Dalton berbanding molekul kolagen biasa di pasaran. Kolagen peptide dihasilkan melalui proses hidrolisis berperingkat untuk menghasilkan kolagen yang lebih halus, bersih, asli dan mudah diserap oleh tubuh badan manusia.

Kolagen Peptide bersaiz 1000D

Kolagen peptide dari sisik ikan talapia terpilih adalah merupakan kolagen terbaik di dalam kumpulannya. Kolagen yang dipilih hanya kolagen dari jenis Type 1 dan Type 3 sahaja, iaitu yang betul-betul menyamai fungsi kolagen asal tubuh badan manusia.

Berdasarkan kajian yang dijalankan oleh Pakar RND Korea, Kolagen Type 3 merupakan kolagen yang sangat penting dalam membantu kelembutan dan keanjalan pada kulit. Kolagen Type 3 juga penting dalam proses awal untuk penyembuhan luka.

Seperti yang disyorkan pakar, Maco Collagen Peptide dihasilkan melalui teknologi hidrolisis yang mana molekul-molekul asal kolagen dihaluskan lagi untuk memudahkan proses penyerapan ke dalam tubuh.


Demi menjaga kualiti produk, Maco Collagen Peptipe ini hanya memfokuskan pada kebaikkan kolagen, serta mengandungi bahan aktif tambahan terpilih sahaja. Pilihan ini tentulah hanya yang terbaik untuk proses memperbaharui tisu-tisu kulit yang baharu. MCP menggunakan ramuan yang pertama kalinya diperkenalkan di Malaysia!

Dimana kehebatan ramuannya?


  • Penggunaan bahan asas yang tidak menggunakan gula industri, tetapi diganti dengan pemanis tidak bernutrisi yang rendah kandungan kalori dan lemak.
  • Sesuai diamalkan untuk yang menghidapi penyakit diabetes (kencing manis) dan pastinya tidak menggemukkan.

Ternyata, banyak sebenarnya kelebihan yang bakal anda alami dengan Maco Collagen Peptide ini. Dan kulit anjal persis jelitawan korea kini bukan lagi mimpi! Tanpa kesan samping yang merugikan, ianya 100% berkesan!


Maco Collagen Peptipe sememangnya halal. Ianya juga dikilangkan di sebuah kilang Muslim Bumiputera Tempatan yang bertaraf GMP dan mempunyai piawaian pensijilan dari Kementerian Kesihatan Malaysia (MeSTI). MCP diklasifikasikan sebagai makanan dibawah Bahagian Keselamatan dan Kualiti Makanan (BKKM), Kementerian Kesihatan Malaysia. (No. Kelulusan KKM: 030714/06/308)


Dikilangkan di kilang bertaraf GMP, mendapat pengiktirafan MesTi dan HALAL Jakim.



Kini bagaikan diberi nafas baru semula, ramai yang tidak menjangkakan hasil yang lumayan seperti ini. Hari demi hari, mereka berjaya melenyapkan masalah mereka setelah mengamalkan Maco Collagen Peptipe ini!

Disclaimer: The results can be vary between people and there’s no permanent result for this customers

Testimoni semakin bertambah jumlahnya dari hari ke hari, kerana Maco Collagen kini semakin mendapat tempat dihati penggemar kolagen serata dunia!

Mari kami kenalkan penggunaan produk ini dengan lebih dekat lagi. Dan ini mungkin adalah berlainan dan tentunya lebih baik daripada produk lain yang ada dipasaran!


Secara amnya, tiada waktu-waktu tertentu yang ditetapkan untuk pengambilan Maco Collagen Peptide ini. Anda boleh mengambil bila-bila masa saja mengikut kesesuaian dan keselesaan anda dan paling penting ianya selamat untuk kegunaan seisi keluarga.

Pesanan: MCP boleh diambil dengan mana-mana jenis makanan atau minuman, sejuk atau pun suam. Kami sarankan untuk meletakkan dahulu MCP ke dalam bekas atau cawan sebelum menambah minuman sejuk atau sebagainya agar MCP dapat larut dengan mudah dan cepat.

MENGAGUMKAN!

Pastinya semua orang teruja dengan hasilnya nanti!



Anda masih ragu-ragu lagi? Apa lagi yang anda fikirkan? Mari, kami cuba jawab apa yang bermain-main di fikiran anda.


Berapa lamakah masa yg perlu diambil utk melihat hasilnya terhadap kulit?

Ini paling banyak ditanya. Kami sedar, semua orang sangat obses untuk memiliki kulit cerah berseri. Secara umumnya, kesan bergantung kepada badan masing-masing dan boleh dilihat seawal 3 hari – 3 bulan. Kesan paling cepat dari pengguna kami adalah seawal 3 HARI.

Sis, ada jaminan tak? Kot-kot pakai tak berkesan. Rugi.
Kami beri jaminan MCP dihasilkan 100% dari Hydrolized Collagen yang terbaik dan ternyata berkesan berdasarkan testimoni dari pelanggan kami. Jika merasa takut dan rugi, kami sarankan anda tidak membeli produk ini. Ini kerana kami mampu dan telah menyediakan solution terbaik dengan harga yang jauh lebih murah jika dibandingkan dengan harga pasaran untuk 100% serbuk kolagen. Jadi selebihnya, terpulang pada anda untuk menilai. Dan harus juga diingatkan, semuanya atas usaha anda sendiri.

Adakah apa-apa kesan sampingan sekiranya saya memberhentikan pengambilan MCP?

Sekiranya anda sudah berpuas hati dengan hasilnya, disarankan anda mengurangkan dos daripada memberhentikan terus pengambilan kerana dalam jangka panjang, kulit berkemungkinan boleh kembali ke asal. Kerana tanpa nutrien yang mencukupi, kolagen semulajadi badan terbina dalam kadar perlahan dan merosot, selain pengumpulan toksin yang menghasilkan radikal bebas mempercepatkan lagi proses penuaan berlaku.

Ibu mengandung/ menyusukan dan datang bulan boleh mengambil Maco Collagen Peptide?

Sudah tentu boleh, tiada masalah. MCP tidak memudaratkan malahan selamat digunakan oleh seisi keluarga termasuk kanak-kanak seawal 5 tahun! Rasanya yang enak dan boleh dijadikan sebagai "household" di kabinet dapur anda.

Ada pantang larang tak semasa mengamalkan Maco Collagen Peptipe (MCP)?

Tiada pantang larang yang khusus. Hanya perlu dapatkan rehat yang mencukupi dan jalani kehidupan yang sihat.

Apa yang membuatkan MCP lambat bagi tindakan kepada mereka?

Seperti yang kita sedia maklum, lambakan produk terlalu banyak. Ada individu yang melebihi dos seharian dalam pengambilan suplement. Maksudnya, ambil terlalu banyak supplement sehinggakan badan tidak mampu menampung keberkesanan sesuatu produk. Banyak faktor yang menyebabkan perkara ini berlaku. Kami sarankan agar menggunakan MCP dengan betul.

Adakah Maco Collagen Peptide (MCP) menggemukkan?


Hahaha. Tidak sama sekali. Belum pernah ada lagi RESEARCH yang mengatakan kolagen merupakan punca kegemukkan. Berdasarkan kajian yang telah dijalankan, kolagen terbaik adalah datangnya dari ikan atau disebut sebagai 'marine collagen' walaupun hanya dengan 1000mg sahaja nilainya, ianya lebih bagus dari semua jenis kolagen lain walaupun nilainya 4-5 kali ganda sebab ia mudah dicernakan badan. Sebab pada kolagen ikan sahajalah dipertemukan 'triple helix' yang strukturnya sama dalam kolagen asli manusia.

Selain dari itu, Penghasilan MCP menggunakan bahan asas yang tidak menggunakan gula industri tetapi diganti dengan pemanis tidak bernutrisi yang rendah kandungan kalori dan lemak. Sesuai diamalkan untuk yang menghidapi penyakit diabeties, dan tidak akan menggemukkan.

Adakah Maco Collagen Peptipe (MCP) Ini Selamat Digunakan?

Tentunya selamat. Ianya hanyalah makanan dan bukan ubatan. Dan ianya dikelaskan sebagai makanan dibawah Bahagian Keselamatan dan Kualiti Makanan (BKKM) Kementerian Kesihatan Malaysia. (No. Kelulusan KKM : 030714/06/308)

Apakah jantina yang sesuai untuk menggunakan Maco Collagen Peptide (MCP) ni?
MCP sesuai digunakan oleh kaum lelaki & perempuan. Untuk pengetahuan umum, bermula umur 20 tahun, kadar kolagen pada tubuh seseorang semakin menyusut. Pengambilan kolagen pada peringkat awal membantu untuk memperbaiki dan mengganti kolagen yang sudah hilang dari tubuh seseorang.

Saya ingin memberikan MCP kepada anak saya, umur berapa dan dos yang sesuai?

Umur seawal 5 tahun boleh menggunakan produk ini. Sila rujuk cara penggunaan untuk mengetahui dosage yang sesuai. Ini kerana, dosage adalah bergantung kepada cara anda membuat penyediaan MCP yang berkemungkinan berbeza dengan individu lain.

Ada waktu terbaik untuk saya mengamalkan Maco Collagen Peptipe (MCP)?
Tiada waktu-waktu tertentu yang ditetapkan untuk pengambilan Maco Collagen Peptide ini. Anda boleh mengambil bila-bila masa mengikut kesesuaian dan keselesaan anda dan paling penting ianya selamat untuk kegunaan seisi keluarga.

Apa kelebihan MCP ni berbanding produk lain?
Seperti yang dimaklumkan sebelum ni, kami menggunakan kolagen yang bermutu tinggi serta bahan aktif yang lain dari lain. Bentuk yang compact dan mudah dibawa ke mana-mana serta tidak leceh.

Yang paling penting, dengan harga rendah, anda boleh dapatkan kandungan kolagen yang sama kualitinya dengan produk antarabangsa.

Macam mana saya nak tahu pembelian online ini bukan penipuan?

Violet Sofia Collection: Sofia dah menjalankan perniagaan secara online dan dropship ni selama lebih setahun. Walaupun kedengarannya seperti masih baru, tapi Sofia hanya memilih untuk bekerjasama dan berurusan dengan pembekal-pembekal yang berpotensi maju dalam pengurusan perniagaan dan tak mempunyai rekod buruk. Dan Sofia juga telah berdaftar dengan SSM. No. SSM: CA0185055-X.

Maco (di bawah Jamutera Trading): Kami telah menjalankan perniagaan online lebih dari 5 tahun, dan beribu pengguna telah menerima produk dengan selamat. Kami juga telah berdaftar kepada Persatuan Usahawan Internet Malaysia (PUIM), dan anda sama sekali tak perlu risau soal penghantaran barang.



Namun sempena pembukaan page Maco Collagen Original yang baru sahaja mula beroperasi pada 31 Jan 2015, Sofia hari ni ingin menawarkan harga istimewa khas untuk semua yang ingin mencuba produk Maco ni.



Jadi... Tunggu apa lagi???

Jom citer kat sofia apa masalah kulit korang, sofia cuba tolong mana yang mampu, insyaALLAH.

WhatsApp Sofia (Maco Agent ID: MC21): +6019-999-9597

And please don't worry. I'm just sooo friendly person. So jangan malu-malu dan jangan segan-segan nak tanya kita apa-apa pasal Maco k?

Kalau nak tahu lebih detail tentang Maco Collagen ni, boleh je WhatsApp Sofia terus untuk bertanya. Atau boleh jugak follow Instagram @macocollagenoriginal untuk dapatkan keterangan beserta pelbagai testimoni dan feedback dari pengguna Maco kami. Klik je gambar di bawah. ^_^

http://instagram.com/violetsofiacollection/

Atau jika di Facebook, boleh juga follow Page Facebook Maco Collagen Original. Klik je gambar di bawah ni. ^_^

https://www.facebook.com/violetsofiacollection

Atau kalau nak baca lain-lain entry lagi yang berkaitan Maco di blog Sofia ni, klik saja gambar di bawah ni.



P/s: Terima kasih sudi singgah blog kita tau. Jangan lupa tinggalkan komen atau pesanan atau tanda jejak anda di rungan komen ye? Terima kasih! Jazzakallahu khairan kasira! (moga Allah s.w.t. ganjarankan kepada kamu kebaikan sebanyak-banyaknya!) ^_^

Comments

Popular posts from this blog

Maco Collagen | Merawat Tumit Pecah

Lagi positive feedback dari customer Sofia. Tengok tu, tumit kaki dia yang pecah-pecah now dah okay. Dah cantik-licin-mulus dah. Hehehe... Sofia tumpang happy untuk dia. Dia happy, Sofia lagilah puas hati! Sebab kepuasan pelanggan itu keutamaan Sofia. Suatu anugerah yang besar tau bagi Sofia bila pelanggan puas hati dengan produk yang Sofia jual. Dan suatu kepuasan yang amat-amatlah memuaskan bagi Sofia bila jual Maco, dapat feedback yang macam ni. Terima Kak Wan Mariam sebab sudi bagi feedback dan sudi keep in touch serta repeat order dengan Sofia. Terima kasih sangat-sangat sebab sudi beli Maco dari Sofia. Terima kasih kerana percayakan Sofia. Sofia benar-benar hargai tu. =) So korang... tak nak try Maco jugak ke? Cubalah... confirm takkan nyesal. Maco ni best sangat tau. Bukan takat rasanya sahaja yang sedap, tapi kesannya juga sangatlah memuaskan. Tak caya? Try la! HARGA PROMOSI:  Maco Collagen Peptide (MCP) RM99 *normal price RM150  Ibu Putih Collagen Tablet (IPCT)

Scandal | Prolog

NOTE: This is my new another hikayat(s). So... 'Scandal' is the sementara punya tajuk untuk cerita ni. Sebab buat masa ni tak dapat fikirkan lagi apa tajuk yang sesuai untuk cerita ni. So... buat sementara ni kita call this as 'Scandal' jelah dulu ey? Well... lagipun memang ada kena-mengena dengan perkataan tu pun. Tapi get to know kemudian la... Sekarang jom baca prolog ni dulu. Enjoy your reading! ^_^

Me & Music | Dia Muhammad - In Team (With Lirik)

  LENOVO NOTEBOOK terletak elok di atas riba beralas bantal jadi pengganti cooling pad. Microsoft word terpampang di skrin dengan bait-bait kata dari kumpulan manuskrip yang bertajuk ‘Excuse Me!’. Tengah mengedit Bab 3. Ingat kalau sempat, malam ni nak publish di blog. Insya-ALLAH... Hearphone di telinga baru mula nak berlagu lagi dengan Dia Muhammad by In Team . Ni bahana terdengar dari Tilawah Al-Quran kat tv tadi la ni. Terus masuk bilik, download lagu tu kat 4shared.com (klik pada link kalau nak download jugak mp3 lagu tu), lepas tu dengar berulang-ulang kali. Dan sampai sekarang pun, masa tengah taip ni pun tengah dengar lagi. Best.